Vitamin A & D

Kód: 67
309 Kč
Skladem

Vitamin A přispívá k:

- Správné látkové přeměně železa
- Zachování sliznic
- Udržení zdravé pokožky
- Udržení dobrého zraku
- Správnému fungování imunitního systému.
Vitamin A se podílí na procesu specializace buněk.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vitamin A přispívá k:

- Správné látkové přeměně železa
- Zachování sliznic
- Udržení zdravé pokožky
- Udržení dobrého zraku
- Správnému fungování imunitního systému.
Vitamin A se podílí na procesu specializace buněk.

 

Vitamin D přispívá k:

- Správnému vstřebávání / využití vápníku a fosforu
- Normální hladině vápníku v krvi
- Udržení zdravých kostí
- Udržení správného fungování svalů
- Udržení zdravých zubů
 - Správnému fungování imunitního systému
 - Ochraně buněk před oxidačním stresem

Vitamin D hraje v procesu dělení buněk.

 

Vitaminy A a D jsou rozpustné v tucích a jsou nezbytné pro správné fungování imunitního systému.

Vitamín A příznivě ovlivňuje zrakové schopnosti a pomáhá zmenšit oční únavu. Je vhodný pro lidi pracující na PC a jinak namáhajících očí. Ochraňuje organizmus před negativními vlivy vnějšího prostředí.

Vitamin A přispívá k udržení zdravých sliznic, pokožky pokud zachování dobrého zraku.

 

Vitamin D přispívá k správnému vstřebávání a využití vápníku a fosforu, ke zdravému růstu a udržení zdravých kostí a zubů. Vitaminy A a D přispívají ke správné činnosti imunitního systému a svalů. Vitamin D hraje roli v procesu dělení buněk.

,, Podáváním 3 000 000 jednotek vitamínu A spolu s 1g vitaminu C denně po dobu 3 až 6 měsíců v 218 případů neresekovatelným rakoviny, se tato zmenšila a přestala se šířit. Při jeho nedostatku se oči rychle unaví, jsou citlivé vůči světlu, oslnění, špatně vidí v noci a jsou náchylné k očním chorobám, infekcím: ječmeni, katarům spojivek, rohovek, ap. Pokud přijme někdo ve stravě méně než 5 000 jed. vitaminu A denně, trpí na záněty spojivek a někdy degeneruje i oční nerv.'

,, Vitamin D napomáhá vstřebávání vápníku, jeho uchování a využití. Pomáhá uklidňovat nervy, dopomáhá ke zdravému spánku a snižuje citlivost na bolest. V potravinách je ho málo. Denní dávka by byla např. krytá konzumací cca 200 vajec. Prakticky jediným bohatým zdrojem vitaminu D je rybí tuk. Sluněním vzniká v mastnotě na kůži vitamin D, ale jen tehdy, když vzduch není příliš vlhký, a když jsme se ani před ani po opalování neumývali a tím nezmýlil kožní mastnotu, v níž se tvoří sluněním vitamin D, který se postupně přes kůži do organismu vstřebá. Tato mastnota se dokonce snadno smyje i studenou vodou. Proto nemá význam se slunit nebo užívat horské slunce, když se vzápětí na to ihned myjeme. V některých lékařských učebnicích je ještě nesprávně napsáno, že vitamin D se tvoří v kůži a ne na kůži ultrafialovými paprsky. Tvoří se na kůži jedině letním sluncem, ale rychle se smyje i studenou vodou. Jediným spolehlivým zdrojem je rybí tuk.'

,, Projevy nedostatku: Z nedostatku vitaminu D křehnou kosti, snadno se lámou a pacienti mívají v nich často bolesti, které mylně připisují revmatismu. Nedostatek vitamínu způsobuje nedostatek vápníku v kostech. Může také dojít k svalovým křečím. Mírný nedostatek vitaminu D způsobuje u lidí následující změny mají nepravidelné zuby, křivé zuby, zaječí zuby, vpadlé oči a tucty jiných abnormalit. Vitamin D může být vstřebáván do krve jen za přítomnosti tuku. Optimální dávka vitaminu D je podle výzkumu pro dospělé asi mezi 2000 až 5 000 jed. denně. Pilulky vitamínu D dokáže organismus vstřebat až po 12. roku života. Rybí tuk má být v chladničce, má se dávat pouze po jídle a spolu s vitaminem E. Nejlépe s mlékem. Do věku 1 roku stačí užívat ½ čajové lžičky rybího tuku = 1000 jednotek do 8 let Elu čajovou lžičku, do dospělosti 2 čajové lžičky. 5000 jed. hlavně tehdy, když mu chybí ultrafialové paprsky nebo když jde o ženu těhotnou, kojící nebo v přechodu. Návaly horka, noční pocení, křeče v nohách, dráždivost, nervozita, duševní deprese jsou mylně považovány za známky přechodu. Ve skutečnosti jsou důsledkem nedostatku vitaminu D a vápníku, jejichž potřeba je v období přechodu zvýšena. Vitamín D pomáhá i proti zubnímu kazu, také má podstatnou roli při předcházení paradentóze.'

 

"Hubnutí, Ketodieta, Oslabená imunita? Vždy je klíčové doplňovat Vitamíny a Minerály!"

 

Výživové hodnoty: v 1 tablete: %RVH*
Vitamín A (Retinol) 3 mg 375 %
Vitamín D3 (Cholekalciferol) 10 mcg 200%

* Referenční výživová hodnota

Složení: Vitamín A, Vitamín D3, Objemové činidlo: stearát hořečnatý; inulín. 

Najdete nás i na MALL.CZ