Vitamín K2 & D3 100 mcg, 60 kapslí

Kód: 89
340 Kč
Skladem

Vitamin K přispívá k:
- Správné srážlivosti krve
- Udržení zdravých kostí

Tento vitamin K je vhodný i na udržení zdravých kostí u starších žen během klimakteria, kdy jsou ohroženy osteoporózou. Zároveň je vhodné jej užívat během těhotenství a během silného krvácení při menstruaci.
Má svůj význam pro vitalitu, zdravé zuby a také podporuje činnost srdce.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vitamin K přispívá k:
- Správné srážlivosti krve
- Udržení zdravých kostí

Tento vitamin K je vhodný i na udržení zdravých kostí u starších žen během klimakteria, kdy jsou ohroženy osteoporózou. Zároveň je vhodné jej užívat během těhotenství a během silného krvácení při menstruaci.
Má svůj význam pro vitalitu, zdravé zuby a také podporuje činnost srdce.

,, Při jeho nedostatku může vzniknout krvácení v jakékoli části těla a nejčastěji k němu dochází, pokud jsou střevní bakterie zničeny orálními antibiotiky. Mozkovému poškození novorozenců lze spolehlivě zabránit buď tím, že se dá rodičce při porodních stazích 10-20 mg vitaminu K nebo novorozenci okamžitě po narození 1 mg K, kromě toho však může být mozkové nebo vnitřní krvácení způsobené nedostatkem vitamínu E.''

 

Vitamín D přispívá k: 

-  správnému vstřebávání/využítí vápníku a fosforu;
-  normální hladině vápníku v krvi;
-  udržení zdravých kostí;
-  udržení správného fungování svalů;
-  udržení zdravých zubů;
-  správnému fungování imunitního systému;
-  ochraně buněk před oxidačním stresem;

,,Vitamín D napomáhá vstřebávání vápniku, jeho uchování a využití. Pomáhá uklidňovat nervy, dopomáhá ke zdravému spánku a snižuje citlivost na bolest. V potravinách je ho málo. Denní dávka by byla např. krytá konzumací cca 200 vajec. Prakticky jediným bohatým zdrojem vitamínu D je rybí tuk. Sluněním vzniká v mastnotě na kůži vitamín D, ale jen tehdy, když vzduch není příliš vlhký, a když jsme se ani před ani po opalování neumývali a tím nesmyli kožní mastnotu, v ktoré se tvoří sluněním vitamín D, který sa postupně skrz kůžu do organismu vstřebá. Tato mastnota se dokonce lehce smyje i studenou vodou. Proto nemá význam se slunit nebo užívat horské slunce, když se vzápětí na to hned umýváme. V některých lékařských učebnicích je ještě nesprávně napsané, že vitamín D se tvoří v kůži a ne na kůži ultrafialovými paprskami. 

 


Adelle Davis

 

"Hubnutí, Ketodieta, Oslabená imunita? Vždy je klíčové doplňovat Vitamíny a Minerály!"  

Najdete nás i na MALL.CZ